שמעון שבס 您所在的位置:网站首页 endorphin cheetah שמעון שבס

שמעון שבס

#שמעון שבס| 来源: 网络整理| 查看: 265

אודות שמעון שבס

מר שמעון שבס הינו מייסד ושותף בחברת RSLB , המעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקי לקשת רחבה של חברות במגוון תחומי עיסוק בכל רחבי העולם. לרשותו של שמעון שבס עשרות שנות ניסיון בתחום המינהל הציבורי. התמחותו של מר שמעון שבס הינה בניתוחי עומק של שווקים ומנגנונים פוליטיים מורכבים.

השכלה

השכלתו האקדמאית של שמעון שבס כוללת תואר מטעם מכללת ניו הייבן בתחומי העסקים והמינהל הציבורי. כמו כן הוא בוגר קורסים יוקרתיים מטעם משרד ההגנה האמריקאי בתחומי ביטחון לאומי ובינלאומי.

נקודות ציון חשובות

שמעון שבס שימש במשך שנים רבות כעוזרו האישי של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל. כתוצאה מכך זכה שמעון שבס להיות חלק אינטגראלי בצוותי ניהול של מערכות שלטוניות וציבוריות ברמות הכי גבוהות. השהיה בתוך המערכות הנ"ל אפשרה לו לצבור ניסיון מעשי רב. כישורי הניהול והארגון של שמעון שבס באו לידי ביטוי כבר בעת כהונתו של מר רבין בתור שר הביטחון. תחת השר רבין שימש שמעון שבס כעוזרו לתחומים התיישבויות, אזורי פיתוח ותשתיות לאומיות וכעוזרו האישי והפוליטי. שמעון שבס כיהן בתפקיד זה במשך שש שנים רצופות. קודם לכן, שימש שמעון שבס בתור יו"ר ועד ישובי רמת הגולן, מ"מ ראש המועצה האזורית גולן ויו"ר החברה הכלכלית לפיתוח רמת הגולן. בהמשך, מונה שמעון שבס למנהל הקמפיין ועוזרו האישי של מר רבין במרוץ לראשות הממשלה בשנת 1992. מר שמעון שבס תכנן והוביל את האסטרטגיה שהחזירה את מפלגת העבודה לשלטון לאחר 25 שנות אופוזיציה. עם כניסתו של מר רבין ללשכת ראש הממשלה, התמנה מר שמעון שבס למנכ"ל המשרד. במסגרת תפקידו הוביל שמעון שבס פרויקטים רחבי היקף בתחום התשתיות הלאומיות. מאז 1995, עם תום הפרק הממשלתי, התמקד שמעון שבס בעולם העסקים הפרטי, תוך שהוא מתבסס על הניסיון הניהולי העשיר שצבר ובעיקר על כישורי הניתוח האנליטי שרכש בעת שנות פעילותו הרבות במגזר הציבורי. שמעון שבס זוכה להערכה רבה כיזם ומוביל בתחומי המנהל הציבורי, בעיקר בכל מה שקשור לתכנון, הקמה ותפעול של פרויקטים מורכבים ורחבי היקף. בין השאר מייצג שמעון שבס מספר גופים פיננסיים בינלאומיים.

RSLB

אחד המקודמות בהם משקיע כיום מר שבס את מרצו וזמנו בשותפות RLSB ביחד עם מר יובל רבין, מר אמנון ליפקין שחק וגיל בירגר. RSLB הינה חברת ייעוץ בינלאומית שמלווה את לקוחותיה לכל אורך מסלול הכניסה לשוק היעד. החל מניתוח והגדרת השוק, תכנון אסטרטגיית השתלבות וכלה בהוצאה מן הכוח אל הפועל של המהלך. החברה מלווה את לקוחותיה לכל אורך הדרך על מנת להבטיח הצלחה מלאה של התהליך. מטה החברה ממוקם בוושינגטון די. סי, שמלבד היותה בירתה של ארה"ב, מהווה את המרכז השלטוני והעסקי של אמריקה. ל- RSLB מערכת קשרים ענפה עם פקידים בדרגים הבכירים ביותר בממשל, לצד פקידים מן הצד האחר של המתרס הפוליטי. כמו כן עומדת לרשותה רשת מבוססת היטב של קשרים עם חבריי הקהילה העסקית והתקשורתית. החברה שומרת כל העת על קשר הדוק עם מיטב הגופים הפיננסיים כגון הבנק העולמי, IDB , OPIC לצד מגוון של קרנות הון סיכון. ב- RSLB מחויבים להביא ללקוחות את הערך המוסף שיביא להחזר האולטימטיבי על ההשקעה.

הקישורים של שמעון שבס ארכיון קטעי וידאו אתר רשמי בלוג על אבטחת סייבר


【本文地址】

公司简介

联系我们

今日新闻

    推荐新闻

    专题文章
      CopyRight 2018-2019 实验室设备网 版权所有